Reklamacje
Pobierz Wzór Formularza Reklamacyjnego
Przebieg procesu reklamacyjnego
1. Zarejestrowanie formularza pocztą na adres Szymon Wenta Investments, Sierakowice 83-340, ul. Okrężna 8
2. Przeanalizowanie reklamacji pod względem formalnym
- a. Akceptacja formalna reklamacji.
- b. Odrzucenie bez rozpatrywania z powodu braków formalnych
3. Analiza reklamacji pod względem merytorycznym
- a. Akceptacja merytoryczna reklamacji i przekazanie do rozpatrzenia
- b. Nieuznanie reklamacji
4. Ustalenie propozycji rekompensaty i przedstawienie jej klientowi
- a. Akceptacja przez klienta propozycji rekompensaty i zamknięcie procesu reklamacyjnego
- b. Brak akceptacji i przekazanie sprawy
5. Przeanalizowanie dotychczasowego przebiegu procesu reklamacji
6. Kontakt z klientem w celu ustalenia propozycji rekompensaty
7. Zamknięcie procesu reklamacji
8. Podjęcie działań korygujących